woensdag 16 mei 2012

Twiet,twiet/tweet,tweet



Hallo,lieve allemaal.Zo dat is leuk beter worden!Ik ben een paar dagen niet op de computer geweest omdat ik ziek was,vandaag gaat het weer wat beter dus ik dacht even kijken.Zie ik een hele hoop nieuwe gezichten aan de zijkant,echt leuk.Ik vind het zo lief dat jullie mijn blog de moeite vinden om terug bij te komen kijken!!Ik kijk ook graag bij jullie hoor,vind het erg gezellig allemaal.Dus iedereen,welkom,welkom!
Ik heb ook niet kunnen knutselen maar deze kaart heb ik een tijdje geleden gemaakt en nog niet"gedeeld".

Hello everybody,I was sick for a couple of days so I wasn't online.Today I took a peek and wow I see many new followers.Thank you all for stopping by my blog.Because I was sick I couldn't craft but this card I made a little while ago I just not shared it with you already.
Het is een simpele kaart gemaakt in bruin/oranje tinten.Voor de circel een malletje gemaakt en het inwendige flink gesponst met distress inkt.De rest van de achtergrond met deze kleur licht bewerkt.Gestempelde grassen met sepia kleur evenals de tekst.Vogeltje op tak uitgestanst en klaar je hebt een vogeltje dat geniet van de zonsondergang,twiet,twiet.
*distress inkt-spiced marmalade                    *archival inkt-sepia
*vogelstans-Marianne Design                        *stempel gras-artemio
*tekststempel-Eline's huis
Groetjes Miranda

It's a simple card made in orange and brown .I punched out a circle in a piece of paper and used it as a template.I sponged it orange with distress inkt.The further background I did the same thing but  used just a shade of colour.I stamped the grass with the colour sepia.The bird is a stans from Marianne Design.And then you have a bird that is enjoying the sunset,tweet,tweet.                           
Greetings Miranda

37 opmerkingen:

  1. Heel lief dit kaartje!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Miranda, dit is een hele mooie kaart met die stempels en dan het vogeltje erop, gelukkig ben je weer opgeknapt. groetjes en tot de volgende keer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel apart deze kaart Miranda, mooi gemaakt.
    Hopelijk voel je je gauw weer beter.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog :)
    Wat is dit een mooie kaart geworden, sober en toch mooi vind ik zelf altijd een hele kunst maar dit is er zo eentje :)
    Veel beterschap, hopelijk ben je snel weer helemaal hersteld,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer wat opgeknapt bent, ziek zijn is maar niets. Je kaartje vind ik mooi. Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug dan maar.............Hier ook veel zieke, tis ook zulk slecht weer, wat wij allemaal nodig hebben is ZON!!!!

    Mooie kaart, lekker rustig en toch helemaal "af".
    En de kleuren zijn prachtig!!
    Groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Je kaartje ziet er super uit. Mooie kleurtjes zo samen, echt een najaarskaart.
    Ik zie dat ik een aantal berichtjes gemist hebt maar ook je andere kaartjes uit de vorige posten zien er erg mooi uit.
    Groetjes MIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en de kleuren zijn zo warm, echt mooi!! Gauw helemaal opknappen!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je je weer beter voelt, het is weer om ziek te worden ook.
    Je kaartje is super mooi, vind de kleurtjes ook heel leuk.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is weer heel mooi! prachtig.
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtig kaartje Miranda, leuke kleuren, heel mooi gedaan!
    Veel beterschap!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje hoor en fijn dat je je weer wat beter voelt.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kheb zelf nooit zulke kaarten gemaakt maar op beurzen keek ik er met bewondering naar, die van jou is ook gaaf zeg !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig ben je weer opgeknapt. Je kaart is simpel maar helemaal supergaaf. Echt schitterend. Heel stijlvol. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Miranda,
    Eenvoud kan mooi zijn.
    Gewoon prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda,
    leuk dat je volger bij mij bent geworden. Ga ik bij jou ook meteen worden hoor!! Kan bij jou ook een hoop nieuws leren zag ik al. En gauw weer opknappen hoor!! Ziek zijn verveeld gauw.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje!!!
    Fijn dat je weer opgeknapt bent.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje, kan zo als schilderijtje aan de muur.
    groeten, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat mooi!!!
    en een schitterende stempel heb je gebruikt
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Miranda

    Ik zag Ingrid nog bij appie hein en hoorde van haar dat je goed ziek was, supervervelend voor je, ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent, kunnen we misschien volgende week samen naar oosterhout.
    Jou simpele kaart is helemaal niet zo simpel hoor, ik vind hem mooi puur.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje heb je gemaakt...mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooh wat heb je dat mooi gedaan! Ik heb de vogelstans ook!
    Spons jij eigenlijk met een speciaal sponsje of met een gewone? En met vloeibare distress of een stempelkussen? Ik ben nog wat aan het experimenteren in mijn achtergrondjes maken en voorlopig heb ik enkel nog maar ecoline en waterverf, dus moet het daar even mee doen. Ik moet toch eens distress inkt aanschaffen.
    Trouwens, ik dacht dat ik ondertussen al volger was bij jou, maar blijkbaar niet! Ga ik snel even verandering in brengen!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah, met de blending tool waarschijnlijk, dat sponsen ;-)

      Verwijderen
    2. Klopt Mieke,daar gaat het het fijnst mee maar in geval van nood kun je ook huishoudsponsjes in stukken knippen,groetjes Miranda

      Verwijderen
  23. Prachtig kaartje! En fijn dat je je weer wat beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. jeeeeeeeee dit is mooi zeg! heel apart!

    Leuk je reactie op mijn blog het komt volgende week in de krant welke dag geen idee??? maar het stukje laat ik zeker op mijn blog zien!
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig mooi kaartje.
    Schitterend gedaan die achtergrond.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Miranda, wat leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten op mijn blog! Natuurlijk kom ik jou blog ook even bezoeken. Wat een mooie kaart is dit. Prachtig hoe je de achtergrond hebt gemaakt met distress inkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Miranda,

    ik vind je kaarte rg mooi geworden. Even eens heel iets anders! Prachtige kleurncombinatie, vind ik het.
    groetjes,
    GerJanne

    p.s. wat heb je al veel volgers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hallo miranda
    ooooooooooooo wat een MOOI kaartje heb je gemaakt
    je andere zijn ook helemaal TOPPIE
    mooi gemaakt


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart Miranda, doet me denken aan de zonsondergang met die warme kleuren! Bedankt voor je lieve reactie op m'n blog, groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje! De kleuren zijn heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig en mooi van kleur deze kaart!
    Wat een leuk idee om dat vogeltje met een zonnetje te maken!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk gedaan! Een beetje retro kleurtjes...ik ben gek op vogeltjes op een kaart. Bedankt voor je leuke reactie, geniet van het weekend, groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  34. This is a beautiful card Miranda!!
    Cute little birdie :)
    Have a lovely weekend.

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Very beautiful card, love all details!!!
    Thanks for your visit to my blog and for your sweet comment!!!

    BeantwoordenVerwijderen