woensdag 25 juli 2012

see youhoe soon

Hallo allemaal op deze zonnige dag.Na net een lekker ijsje gegeten te hebben,yummie,wil ik met jullie dit glimmermistkaartje delen.Ik heb het een tijdje geleden al gemaakt en vond het meteen heel grappig spul om mee te werken.Daarna heb ik nog heel wat flesjes aangeschaft waar ik regelmatig mee aan het "kliederen"ben.

Hello everybody on this warm and sunny day in Holland :) I want to show you this card which is made with stamps and glimmermist.
Het is een beetje gelukt om de glinstering op de foto te vangen.See youhoe soon!!Miranda
*glimmermist-Tattered Angels-Frost-Key lime pie.

I managed to capture a little bit of the glimmer in the photo.See youhoe soon!! Miranda
*stempels-Ikadinkado en losse letters
*Cricut-corner gesneden die ik als sjabloon gebruikt heb

23 opmerkingen:

  1. Lief kaartje heb je gemaakt en ik vind de kleuren ook heel mooi..ennuu vooral de tekst .
    Ik ga gelijk mijn sniffer bij je volgers zetten zit er nog niet bij kwam ik achter .Ben niet voor niets blond he!
    Geniet lekker van het mooie weer groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Me sniffer staat erbij hoor nou ja is Misty haar sniffer dan doeeeggggg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk effect geeft dat glimmer spul! goed idee om zo'n figuur als sjabloon te gebruiken!
    gave kaart:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi miranda...goed gelukt ook met die mist. Als ik het doe krijg ik van die dikke spatten en dat is lelijk. Bij jou zie ik dat niet. Ik weet ook niet hoe dat komt. Als iemand dit wel weet hoor ik het graag.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen,ik krijg ook wel spetters maar dep meteen met een stukje keukenrol als ik ze niet wil hebben.De kleur en glim blijft en het werk oogt egaler,probeer maar,succes!groetjes Miranda

      Verwijderen
  5. hoi Miranda, wat een schattig kaartje, mooi effect met die glimmermist, ik heb er ooit ook wel 2 kaartjes meegemaakt, moet het toch maar weer eens uit de kast toveren want nu ik jouw mooie creatie zie heb ik gelijk weer zin, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk effect geeft die glimmermist.
    Je hebt er eeb prachtige kaart mee gemaakt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt wel super gelukt want ik kan de glimmer goed zien Miranda!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en de glinstertjes zijn inderdaad goed te zien!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt deze glimmermist kaart en o wat mooi die uil daar op!
    Bij mij zie je altijd van die druppels dus ik doe denk ik iets fout met spuiten.
    Mooi resultaat hoor!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maia,spuitmondje na gebruik goed schoonmaken en als je de druppels niet wilt zien dan meteen opdeppen met keukenpapier.De kleur en glim blijft maar het werk oogt egaler,succes!groetjes Miranda

      Verwijderen
  10. hoi miranda
    enig deze kaart , mooie kleuren en tekst
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan Miranda, heb het zelf ook hier staan alleen nog nooit gebruikt, moet het ook maar snel eens gaan doen hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker toch, af en toe een beetje kliederen? Je ziet wat een mooie resultaten ervan komen ;-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje met mooie kleuren Miranda. Prachtig eindresultaat.
    Zonnige groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kaartje Miranda met zulke prachtige stempels en kleuren, mooi gemaskerd!! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er prachtig uit, Miranda. liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi kaartje Miranda.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukie Miranda. Dat uiltje is mooi he. Heb de stempel ook nog ergens. Ja dat glimmermist geeft een mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi effect geeft de glimmermist! Super leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen