vrijdag 28 september 2012

naar Doe@ding-een schommelkaart/a wobblecard

Hallo lieve mensen,wat zie ik veel nieuwe mensen en wat vindt ik het leuk dat jullie mijn creaties de moeite waard vinden om te komen bekijken.Ik vindt het steeds ook zo heerlijk om bij jullie rond te snuffelen en ideeën op te doen.Vandaag ook heerlijk veel ideeën opgedaan bij de demodagen van Doe@ding! Het was toch gezellig,heel veel andere blogdames gezien en gesproken,ik had steeds het idee van:"kom ik zomaar alweer een beroemd iemand tegen,haha",ik ging nog net geen handtekeningen vragen!-)Natuurlijk ook (weer te veel)geshopt,oeps...maar het is allemaal zó mooi en leuk!Ik wil graag de volgende kaart met jullie delen:
Het is een "schommelkaart"geworden,best lastig om het evenwicht te vinden dat de kaart niet scheef gaat hangen,maar het is gelukt!
De basis is een cirkel die ik dubbelgevouwen heb,met de hartjesmal van Lin en Lene gestanst,paspop van Tim Holtz gestanst en de kaart versierd met knipsels uit zomers papier,lint en strassteentjes.En nu ga ik lekker met een bakkie koffie erbij op visite bij jullie,lieve groetjes Miranda

Hello everybody,this time I want to share a wobble-card with you.The base is a circle wich I have fold in half.It was a little difficult to find the balance from the card but I managed to get it wright.I embellished it with paperdies from Lin and Lene,Tim Holtz,strass,ribbon and some cut outs from some summerpaper.Greetings Miranda 

29 opmerkingen:

  1. hallo Miranda, dus je hebt je weer lekker uitgeleefd bij doe@ding, ach en we weten toch allemaal, als je mooie dingen ziet is het toch zo moeilijk om eraan voorbij te lopen? dus lekker genieten ervan. Morgen ga ik er lekker mijn hart ophalen, ik ben weer heel benieuwd. Wat is je kaart mooi geworden en mooi in evenwicht gehouden, leuk idee die hartjesrand bovenop de basis, zeer geslaagd , groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,

    wat gezellig dat je op visite komt! Ik zit hier ook met koffie voor het beeldscherm en zie jouw berichtje! ZO leuk!! Ik had dat net zo, de eerste keer dat ik naar een beurs ging. Inderdaad net of je allerlei beroemdheden ziet en ontmoet. Zouden ze dat nu ook van mij denken?? Hhahahaha, kan me niet voorstellen.
    Je kaart is super. Ik heb nog nooit een schommelkaart gemaakt. Kan me indenken dat je even moest zoeken om hem in balans te krijgen.
    Leuk die aankopen. Ik ga zondag naar de beurs en mag lekker veel geld uitgeven van Peter (maar dat heeft een reden, hoor!! Hij heeft en hobbyauto en wat dat af en toe kost...kan ik tassen vol kopen, hihihi.)
    Nou, tot de volgende keer (lekker bakkie trouwens!)

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart heb je gemaakt!!!!!!! Superleuk en het lijkt me inderdaad best moeilijk om het evenwicht te houden met dit model.Wat was het gaaf hè, bij Doe@ding........ik vond het zo superleuk om jullie te zien, wat een gezellige meiden zijn jullie. Ik hoop niet dat jullie nu van mij nachtmerries krijgen, hihihihi.....misschien had ik toch beter anoniem kunnen blijven op mijn blog, whahahahahahahaha.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha ik zie het voor me, eh mag ik misschien een handtekening van u, ik zal denk ik precies hetzelfde hebben Miranda. Ben zelf nog nooit naar zoiets geweest maar zie het wel voor me. Wat fijn dat je zo genoten hebt, super. En je kaartje is weer helemaal super, een toppertje meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig heb je dit gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda

    Wat was het gezellig hé vandaag, ik heb ook heel erg genoten van jullie gezelschap.....zo leuk om dit samen te doen.
    Je schommelkaartje is schitterend.....helemaal in mijn stijl:-)

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,
    Wat fijn dat het zó gezellig was op de Demodag van Doe@Ding en grappig..dat je andere Blogdames hebt ontmoet.. ik hoorde Plony er ook al over...Leuk je schommelkaartje..schattig..

    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mooi uit je schommelkaart gace details ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart heb je ervan gemaakt!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi is je schommelkaart geworden Miranda,ik zou ook naar doe@ding gaan ,maar we hebben al zoveel gekocht Cindy en ik, we moeten even pas op de plaats maken.Jij hebt geloof ik wel weer het een en ander aangeschaft,we zien het vanzelf wel voorbij komen
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk om jullie gezien te hebben. Altijd leuk als je een gezicht bij een naam hebt.
    Prachtig is je schommelkaartje.
    Enne...ik zag dat ik toch geen volger was dus maar eerst goed gemaakt ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart! Leuk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik lees al meer verhalen over vandaag. Leuk. Je kaart is mooi geworden, mooie materialen gebruikt.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja ik ben er ook een keer geweest, echt leuk is het he, en je schommelkaart, wat grappig, ik ken het niet, gaaf gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Miranda, wat een prachtige kaart
    lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda
    Klinkt allemaal wel weer heel gezellig .
    Dit kaartje ziet er ook weer zo leuk uit .mooi gemaakt .

    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal leuk Miranda, je schommelkaart! Dit blijven mooie modelletjes en je kunt er zo lekker veel op kwijt, je hebt gave stanzen gebruikt, 'n prachtig geheel! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, dit is wel heel erg mijn smaak!
    Prachtig , met die laarzen er bij.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig schommelkaartje Miranda, leuk met die paspop!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je schommelkaart is heel goed gelukt. Ik heb er pas eentje gemaakt en vond het ook een hele toer om hem in evenwicht te krijgen. Je hebt nl. ook een idee hoe het eruit moet zien en dat moet wel blijven kloppen. Ik vind deze prachtig! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gisteravond las ik het al bij Danoesja en dacht "zou ze weer met Miranda zijn gegaan?", ja dus!!!!! Wat leuk dat jullie samen zulke dingen doen, super gezellig en idd enig om andere bloggers te ontmoeten. Ik was vandaag naar de beurs in Hardenberg (helaas alleen want mijn dinnetje is ziek) en had weer net zulke zere voeten als in Rome en lange armen van de volle tassen....heerlijk zo af en toe!!!
    Je schommel is enig geworden, ik moet er nog steeds eens aan beginnen.

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooie kaart!! Een leuk model en design!! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, was leuk afgelopen vrijdag! Ik ga zo mijn tasjes maar eens uitpakken en dan al het moois bewonderen ;-) Je kaartje is superleuk (maar dat had ik je geloof ik al eens verteld ;-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Miranda,
    dat maakt onze hobby ook zo leuk niet? heerlijk shoppen:0)
    Je wiebelgeval is enig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf zeg, heel mooi geworden, en oooo wt zijn de laarsjes onwijs tof zeg.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk kaartje! Mooie details. Ik heb zelf ook dit model gemaakt, vond het nog best lastig....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi geworden Miranda. Je hebt mooi geshopt hoor. Die hartenstans heb ik ook en vind hem ook heel mooi. Die paspop en laarsjes staan er leuk op.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen