maandag 29 oktober 2012

elfstedentocht ? /skating by again?

Goedemorgen lieve mensen, zijn jullie alweer gewend aan de wintertijd? Voor mij is het altijd een enorme omschakeling ,ik ben een echt zomer(tijd) mens.Ik vindt het wel gezellig hoor,lichtjes vroeg aan,lekker stoofpeertjes met kaneel,binnen tutten,etc. Maar het is altijd net of mijn lichaam en geest in de zon beter functioneren.....zo genoeg geleuterd, het binnen tutten levert wel SURPRISE ....kerstkaartjes op,haha,

Goodmorning everybody,the clock is set back an hour so it's wintertime. Tilda is already skating around and at this moment sitting on a snowpile,brrr,she is getting a cold bottom,hihi
Tilda rust even uit op een sneeuwbergje en ziet sterretjes(ooh  nee,sneeuwvlokjes..),

she sees stars,oh no snowflakes,
aan haar voeten groeien en bloeien de kerststerren.

and at her feet the christmasflowers are blooming.
En natuurlijk wenst ze iedereen.....Merry Christmas..;)
Ja ik weet dat ik een paar kaartjes terug ook al schaatsTilda heb laten zien maar ik heb niet zo veel kerststempels dus waarschijnlijk komt ze nog een keer voorbij schaatsen en misschien doet ze de elfstedentocht wel,hihi.
Nu eerst aan de poets en de boodschappen( maandag he) en vanmiddag kom ik met een bakkie nog even langs,doei,doei,lieve groetjes Miranda

She wishes everybody a Merry Christmas. I know that I've recently posted a skating Tilda card but I don't have a lot of christmasstamps so maybe she will skate by several times. For now I'm going to clean and do the shopping(it's monday )en later I take a cup of tea and drop by,bye bye,greetings Miranda

*tekststempel-Eline's winterhuis-Marianne Design, *schaatsTilda-Magnolia,  *wit karton-Papicolor,
*dp-Love Struck-Making Memories,Merry&Bright-NitWit Collection,  *craft doily-Maya Road,
*flexmarkers-Letraset,  *randpons en takjespons-Martha Stewart,  *kerststerren creatable-Marianne Design-LR0142,   *sneeuw-Liquid Appliqué,  *Stickles-Chrystal,  *plaksteentjes-Mark Richards

40 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Laat je Tilda met schaatsjes maar lekker veel voorbij komen..het blijft een schatje..je kaartje is weer hééél lief geworden, mooi randje, prachtig papier..
    Ik ga zo meteen ook aan de poets..

    Fijne dag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al maak je 10 kaartjes met deze schattige Tilda, als ze allemaal zo leuk zijn is dat toch prima??? Leuk dat je vanmiddag nog even langs komt....heb je gemist bij mijn laatste creatie!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Miranda. Ook ik heb niet zoveel kerststempels en al helemaal niet van Tilda. Vind dit ook een schatje :) Jij hebt er weer wat moois van gemaakt hoor. Laat maar komen die andere kaarten :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, deze stempel is zoooo leuk...die mag iedere dag wel voorbij komen hoor;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht kaart heb je gemaakt Miranda!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Miranda,

    ik zit net met een bakkie de blogs door te nemen. Heerlijk! Mijn zoon gaat zo stofzuigen en heeft de vaatwasser gedaan en mijn dochter gaat straks de boodschappen doen. De was en bedden verschonen neem ik voor mijn rekening (heel voorzichtig)
    Vanavond toch naar school, dat mag ik eigenlijk niet missen. Dus nu even tijd.
    En je kaart is superleuk. Lekker winters, ja, hoewel ik ook meer van de warmte buiten ben.....
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.super mooi van kleur. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart en prachtig gekleurd zeg!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou het maakt mij niet uit of je de schaatsende Tilda vaker gebruikt. Je kunt toch niet alles hebben.. Ik zit naar je bloemblaadjes/ster te kijken. Is dit een mal met 5blaadjes? Ik heb 2 blaadjes, hetzelfde, en leg er zo een stel bij elkaar. Dit is veel makkelijker. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuke kaart weer Miranda, maakt toch niet uit hoevaak Tilda voorbij komt schaatsen, ze is gewoon leuk! en ok leuk bewerkt met die glitters en sneeuw, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful Christmas card! Love it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Mirande. De kleuren zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Laat deze Tilda nog maar eens komen Miranda! Je hebt er weer een prachtig kaartje weten van te maken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een enig kerstkaartje met prachtige winterse kleuren Miranda, ziet er weer super uit! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Miranda

    Wat een heerlijk vrolijk kerstkaartje heb je gemaakt .Tilda is ook weer zo mooi ingekleurd .
    En die tijd he .....ik moet ook nog wennen hoor,ben zo suf of zal het door het trieste weer komen .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Just gorgeous Miranda^_^
    I adore poinsettia flowers and this wonderful image^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Miranda
    Je kaart ziet er erg leuk en kerstig uit dus kom maar met al die tilda's ze blijven lief en leuk en ja voor jou is de zomer ideaal maar als het droog,niet mistig en lekker koud dan kan ik bergen verzetten,hifi
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Miranda, je kaartje is heel mooi. Ik heb ook niet zoveel stempels hoor. Je stuurt je kaarten toch naar allemaal verschillende mensen. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kerstkaart in mooie kleuren en schaats Tilda is heel schattig! Het maakt toch niet uit of je dezelfde stempel gebruikt ze ziet er toch elke keer weer anders uit en net zoals mijn naamgenoot zegt, je stuurt ze toch naar verschillende mensen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart weer en gaaf ingekleurd ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een supermooi kerstkaartje Miranda, deze Tilda is toch heel leuk, die mag gerust dikwijls voorbij komen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwww wat een prachtig kaartje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een hele leuke kaart Miranda! mooi die kerststerren:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Miranda,
    Een geweldig kerstkaartje heb je weer gemaakt. Die Tilda blijft leuk. Ze is ook zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg leuk kaartje!! al komt Tilda 6 keer voorbij schaatsen, ze blijft enig!!
    Liefs Angeliqus

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo'n kaartje wil iedereen wel krijgen hoor , super leuk magnoliaatje !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind je kaartje helemaal super geworden Miranda, echt een toppertje weer en laat haar maar lekker meedoen aan de elfstedentocht hoor, wie weet wint ze die ook nog wel hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Enorm bedankt voor je leuke commentaar op mijn blog. Je kaartje is super.....en die tilda heeft bij mij nog nooit inkt gezien :-(
    Dus ik ga haar binnenkort maar eens gebruiken
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat geweldig mooi ingekleurd en wat is je kaart schitterend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig mooi gemaakt. Je details zijn ook heel mooi en het glinstert ook zo mooi,
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie stempel is dit Miranda, kan jou het schelen dat je er meer kaarten mee maakt op je blog, ik vind ze prachtig!
    Elke kaart heeft met ander papier weer een heel andere sfeer toch.
    Ik heb nog geen kerstkaart gemaakt en moet eerst nog andere dingen maken dus dat worden niet allemaal zelf gemaakte kaarten dit jaar.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hello Miranda!!!

    Really nice Christmas Card!!!
    We love it !!
    Greetings from Torroella

    Dolors i Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het blijft een super stempel!
    Je kaartje is zo leuk geworden.
    Mooi uitgewerkt.

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg mijn complimenten!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ziet er weer top uit Miranda! Je gaat goed met je kerstkaarten! Ik riep zondag ook vol goede moed dat ik er weer mee aan de slag ging, maar helaas is er nog niks van gekomen...
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel mooi zeg Miranda! Jij gaat inderdaad lekker met je kerstkaarten. Bij mij gaat het niet zo snel hoor hihi! En vanavond moet ik een beterschap kaartje maken voor onze concierge op school, dus weer geen kerstkaartje. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kaart, Miranda! Hoop werk van gemaakt! En dank je wel voor je lieve reactie op mijn KKT kaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kerstkaart,echt super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Die stempel heb ik ook! Leuk is ie hè. Een schattig en prachtig kaartje! Helemaal mijn kleurencombi ;)

    xxx Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen