dinsdag 12 februari 2013

Hallo kanjer...../ hello big guy....

Olé.olé,olé een kaartje voor een kampioen die jarig is vandaag. Zijn moeder(heidebloempjuh),had een oproepje geplaatst en daar is flink gehoor aan gegeven heb ik gelezen. Deze kaart heb ik voor die kanjer gemaakt,
This card have I made for a boy for his birthday(today),his mother made a call for this on blogger,
ik heb een soort van kaartenslinger gemaakt van beplakte bierviltjes die ik dmv een lint aan elkaar gemaakt heb,alledrie nog even in de close-up,
I made three cards and put them together with a long ribbon,in close-up,
grappig toch,want hij houdt van vrolijke kleuren en wilde dieren,ik ben zo benieuwd wat hij van alle kaarten vond(ik geloof dat het er uiteindelijk 71 zijn geworden!! Gaaf toch dat we dit zo met z'n allen hebben gedaan:) ? lieve groetjes Miranda
The boy likes bright colours and wild animals,I heared that he received 71 !! cards today,how awsome do you think that is?? Greetings Miranda

*3 vierkante bierviltjes,   *dp-Sizzix-Little Sizzles watercolours,      *rest lint,     *knipvellen boek Marij Rahder-Happy Cards

36 opmerkingen:

  1. Wat een gave creatie Miranda!

    lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Ook jouw kaartje voor Vernom is heel leuk, het thema wilde dieren, heel mooi uitgewerkt..ben jij ook zo benieuwd hoe hij heeft gereageerd op al die post??
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel,ik had wel een vlieg op de muur willen zijn,haha,ben niks nieuwsgierig hoor.....

      Verwijderen
  3. Kei leuk gemaakt, Miranda!
    groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee met die bierviltjes en mooi uitgewerkt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit prachtig gemaakt Miranda, dit zal Vernom erg leuk vinden denk ik! Ik ben benieuwd naar zijn reactie bij het zien van al die kaartjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee, wat leuk zeg!
    Helemaaal omdat hij vn wilde dieren houd, zoals je schrijft.
    Echt een leuke kaart heb je ervan gemaakt.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Gaat hij heeeeel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Miranda, wat een superkaartje(s) heb je gemaakt voor die knul, ik heb nog geen bericht gezien, maar het waren al heel veel kaartjes en ik ben zo benieuwd naar zijn reaktie. Erg leuk om daar bierviltjes voor te gebruiken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda

    Wat een gave kaartenslinger met die wilde dieren die me heel bekend voorkomen LOL.
    Wat zal hij blij zijn met zoveel post, echt heel leuk dat er zoveel mensen hier gehoor aan hebben gegeven.
    Ik heb al heel veel zin in maandag.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heb je dit leuk verzonnen miranda, de jarige heeft 3 vliegen in 1 klap........
    groetjes van janet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda

    O, wat gaaf gemaakt super leuk met al die beesten erop .
    Ben wel nieuwsgierig hoe die al die kaartjes heeft gevonden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Miranda, wat is hij leuk! Je zou eigenlijk het gezicht van die knul moeten kunnen zien! (Kun je de moeder niet een tip geven om die op haar blog te zetten of zo met alle kaarten, lijkt me heel erg leuk)Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie persoonlijke slinger, er zijn heel veel mooie dingen voor hem gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoiiiii Miranda,

    In het echt is hij echt helemaal super, wat
    heb je dat leuk gedaan, en jaaaaaa Vernom
    vond hem helemaal geweldig, toppie hoor,
    heel erg bedankt hiervoor.

    Wat leuk om al die reacties te lezen, echt
    gaaf, en jaaaaa alles komt op mijn blog, ik
    heb foto's gemaakt, en zijn reactie was echt
    ongelofelijk, hij vond het zooooo leuk dat
    er zo veel mensen aan hem gedacht hebben.

    Nu moet ik nog even de tijd voor alles
    vinden, want heb de energie nog even niet.
    Maar alles komt.

    Super bedankt, liefssssss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Miranda wat is dit superrrrrr leuk en origineel en ik zie hier boven al de reactie van Erica dus een schot in de roos jouw kanjercreatie!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda,
    wat leuk zeg!! En dan de reactie van en heel blije wel moe maar voldane moeder! Daar doe je het toch ook voor? En het blije gezichtje van Vernom... Je bent in elk geval heel origineel geweest met deze slinger!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaarten-slinger Miranda heb je gemaakt. Hij zal er vast blij mee zijn.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eat een super leuk idee voor Vermon!
    Daar zal hij zeker erg blij mee zijn geweest.
    Erg lief van je om er zoiets speciaals van te maken voor hem.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dat mooi gemaakt zeg!Springt vast tussen die andere 70 kaarten uit!;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is een super kaartenhanger!!!!! Heel leuk met die dieren!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je deze kaartenslinger gaaf gemaakt. Ja geweldig dat hij zoveel kaartjes heeft gekregen. Volgens mij waren ze er allebei helemaal stil van. Heerlijk dat je iemand zo gelukkig kan maken door gewoon een kaartje te sturen toch?
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat een gave kaartenslinger!!! En superleuk met die dieren. Daar zal die kanjer wel blij mee zijn. Tot maandag. Ik heb er al zin in. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een tof idee, ziet er heel knap uit!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke creatie!! Hij zal er vast blij mee zijn! Het is inderdaad erg leuk dat er zoveel zijn die een kaart hebben gestuurd!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf is ie leuk ook drie onderelkaar..heeel mooi gemaakt Miranda.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wowwwwww Miranda,your creation is stunning^_^Love the cute images ^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Miranda,

    Leuk dat je mee gaat doen met het postproject! Ik zie je mailtje graag tegemoet:)!

    Groetjes Micki

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh lachen wat is dit leuk Miranda! Die knul weet niet wat hem overkomt, zoveel kaarten!! Vind het een geweldige creatie zo met al die geinige dieren erop! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi miranda
    wat een geweldig leuke slingerkaart en had ook nog een vraagje aan je over de kaketoe,waar kan ik die stempel/digi vinden want ik heb er zo eentje in het echie maar dan met witte kuif:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je dat schitterend gemaakt voor Vernom Miranda, ik vind het helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gaaf idee Miranda. De afbeeldingen zijn superleuk.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, wat ziet dit er leuk en stoer uit! Geweldig! Dit zal zeker bij die kleine kanjer in de smaak vallen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super leuke verjaardagsslinger, dit zal hij zeker mooi vinden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen