maandag 13 mei 2013

uitgezoemd....../buzzed out.....

Goedemorgen lieve mensen,hebben jullie ook genoten van het weekend ? Ik ben heerlijk aan het freubelen geweest,van alles wat,borduren,haken,breien,kleuren en stempelen,zááálig,wat kom ik dan lekker tot rust.Ook nog een spannend boek van Nora Roberts uit gelezen,en jullie complimentjes over m'n gehaakte ketting,wat wil een mens nog meer...haha. Nadat ik samen met Danoesja naar de stempelbeurs in Zeist was geweest had ik dit kaartje al rondzoemen in m'n hoofd. Eindelijk is het eruit ;p

Goodmorning dear people,did you all enjoy your weekend? I did,with a lot of crafting and reading,mmm. This card was buzzing around in my head for quit a while but now it is out in the air,;p
Ik zag mensen daar zo heerlijk bezig met het maken van achtergronden en "rustige"kaartjes en wilde dat ook eens proberen.
Hagelwit papicolor kaartkarton op maat gesneden en met 3 kleuren distressinkt gesponst. Stempel erop en heel licht gesprayed met glimmermist pearl. Op de achterkant een stempeltje met mijn naam,

I sponged three colours of distressinkt on bright white carton from Papicolor and sprayed with a little glimmermist (pearl),then I stamped the bird on to it.
en aan de binnenkant van de kaart een klein stempeltje van dezelfde sheet als de grote stempel.
At the back a circelstamp with my name,
Dat laatste is een beetje moeilijk te zien maar de kaart wilde niet geopend blijven liggen en schuiner werkte het licht niet mee ,grrr. Ik vond het heel leuk om op deze manier een kaart te maken en ga het zeker vaker doen. Ik wens jullie nog een fijne dag,leuk dat je even langs kwam,lieve groetjes Miranda

and on the inside a little stamp from a bird from the same stampsheet as the big one,a little difficult to see but I couldn't get it better on the photo,grrr. I loved making this type of card so maybe I will do it more often. I wish you a nice day,thanks for dropping by,greetings Miranda

*stempels-AladinE 04111-just rite,   *distressinkt-milled lavender-seedless preserves-peacock feathers,   *dp-New Bloom-Trimcraft,   *wit lintje,miniknoopjes,zwarte stazon,   *glimmermist-Pearl-Tattered Angels

33 opmerkingen:

  1. Schitterend Miranda. CAS is ook altijd erg mooi vind ik ook al lukt het mij nooit, hahahah!! Ben blij dat je je zo goed vermaakt!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Dat vind ik nu echt knap om een CAS kaart te maken, mij lukt dat ook niet..leuke stempel, mooie achtergrond en leuk je stempel achterop..weer Lieffffff..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Miranda, die stempel alleen is al zo mooi, je hebt het heel subtiel gehouden en die spray zie ik helaas niet maar dat brengt er zeker een beetje glans op? lijkt me erg mooi en fijn om mee te werken. groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Miranda, de kleuren, de stempel, de afwerking ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow prachtige kaart weer meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda

    Erg leuk gedaan weer zo .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww die is toch weer helemaal genieten van een prachtige creatie met hele mooie kleurtjes!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie rustige kaart geworden zeg. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart is dit geworden zeg!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt een heerlijk weekend gehad zo te lezen Miranda, als het weer ons in de steek laat hebben we genoeg andere leuke dingen te doen gelukkig!! Prachtige kaart met hele mooie kleuren heb je gemaakt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie mooi. Ook je creaties hieronder zijn prachtig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Miranda,wat een leuke kaart en mooi rustig
    stempelen lukt mij nog niet zo erg,toch maar eens proberen.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zeg! Wil ik ook altijd nog eens proberen zo'n achtergrond stempelen...
    Prachtige kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje Miranda, heel mooie kleuren!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful, love the colours. Thank you for taking the time to comment on my blog today, it came through on my iPhone and I should have enlarged it as I pressed publish and it deleted it instead, grrrrr. One of those days.
    Hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart, ik heb dat ook wel dat ik met een idee blijf lopen en op een gegeven moment MOET dat worden uitgewerkt.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Miranda!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat klinkt als een heerlijk ontspannend weekend Miranda, super en wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Miranda
    Wel wat laat met mijn reactie maar ik vind je kaart bijzonder mooi en leuk om te lezen dat je zelf ook een creatief bijtje was en heb kunnen genieten,dat is wat ik nu doe van jou geweldige kaart!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Miranda,

    Ik vind je kaart prachtig heel mooi gedaan hoor met die gekleurde achtergrond super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Miranda, een kort bericht, mijn p.c valt steeds uit, morgen komt de nieuwe adapter.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje Miranda!
    Zo'n CAS kaarten zijn altijd zeer mooi...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik houd ook van CAS. Deze kaart is erg mooi, niet in de laatste plaats door de prachtige kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die heel goed gelukt prachtig geworden Miranda.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou die is heel erg geslaagd Miranda, inderdaad een hele mooie warme kleurencombinatie! Fijn hè, om een weekend zo lekker te genieten? Hoop dat dit komende weekend ook eens te kunnen doen (er ligt al van alles gezelligs op me te wachten, behalve m'n man, ha ha ha!) Lieve groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Miranda wat super mooi gemaakt! Ik vind de stempel ook zo gaaf en mooie zachte kleuren.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterend is je kaart! Een pracht van een stempel.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Miranda, doe ik hoor,de groeten overbrengen. Ik weet niet of jullie met pinksteren al plannen hebben maar die dag is er in Maaseik een heel grote brocante markt én open deurdagen bij Allseasons in Roosteren, samen met Barbotine een échte aanrader ;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat kan je toch prachtige dingen maken.
    Dank je wel voor je lieve opmerkingen.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen