zondag 30 juni 2013

uitslag zomercandy

Hallo mensen daar ben ik weer maar nu met de uitslag van mijn zomercandy. Deze candy had ik geplaatst omdat ik zo blij verrast was / ben met mijn iets meer dan 200 volgers. Ik vind het bloggen ook zó leuk om te doen en met name bij jullie gluren ;p (ben heeeelemaal NIET nieuwsgierig hoor,haha..) en het lezen van jullie reacties,soms lig ik echt onder tafel,heerlijk!! Komt ie dan....padam...padam...padammm....
alle namen opgeschreven met het blogadres erbij, in reepjes geknipt.......
husselen in de slakom en mijn jongste dochter mocht het lootje trekken.....padam...padammm,en het is geworden...........
nr 33, Anneke van scrapcards from Lasize......gefeliciteerd Anneke,en wat komt er jouw kant op......
Het nieuwe papierblokje voor kerst van Marianne Design,haar nieuwe kerst-parelstickertjes en een lief kaartje met kant van Clayre and Eef, alles net van de pers,hihi. Als je mij je adres door wilt mailen komt het meteen jouw kant op zodat je er lekker mee aan de gang kunt. Alle andere lieve volgers,dank jullie wel voor het meedoen en voor het volgen van mijn blog , ik hoop dat we elkaar nog lang inspiratie mogen geven,ik ga nu in ieder geval weer wat rondneuzen bij jullie......lieve groetjes Miranda

20 opmerkingen:

  1. anneke gefeliciteerd meis en miran bedankt voor deze leuke candy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda een erg leuke en mooie Candy die je weg hebt gegeven en Anneke van harte en veel plezier ermee!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer iemand blij gemaakt, Anneke gefeliciteerd met je gewonnen candy. Leuke candy heb je gegeven Miranda.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. An, Gefeliciteerd!! En Miranda: superleuk om mee te doen. Dankjewel voor de kans. Blijft toch altijd spannend...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat An!
    Wat lief dat je iedereen een kans gegeven hebt Miranda!
    Leuk de foto's met de lootjes!
    Het is zeker leuk om steedswat bij elkaarte blijven gluren, dat houden we er zekerin hoor!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An,
    gefeliciteerd met je mooie prijs en Miranda, leuk dat we weer mee mochten doen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Miranda
    ik ben helemaal verbaasd toen ik zag dat ik jou prachtige candy gewonnen heb.
    ben er heel blij mee en ik zal je mijn gegevens door mailen.
    fijn dat we mee mochten doen .
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke, gefeliciteerd met het winnen van de Candy!
    En Miranda, bedankt om de Candy te organiseren! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dikke proficiat An en jij dank voor de leuke candy en je gezellige blog/reacties Miranda, altijd leuk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anneke proficiat ... En miranda bedankt voor de leuke candy actie..

    liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anneke van harte gefeliciteerd, en Miranda bedankt voor de kans.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd Anneke met je gewonnen prijs
    heel veel plezier ermee
    en Miranda bedankt voor deze kans

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anneke, gefeliciteerd met het winnen van de candy. Miranda, bedankt voor de kans om het te winnen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk voor Anneke, altijd gezellig om een leuke give-away te winnen.

    Geniet van de vakantie en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk Anneke dat je deze mooie candy hebt gewonnen, heel veel plezier ermee en Miranda erg bedankt voor deze candy en de kans om hem te winnen.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Anneke!! En lieve Miranda, bedankt voor de kans. Lang niet gesproken inderdaad.....hahahah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh dit is echt leuk! Proficiat Anneke! Zo grappig, want Anneke heeft zelf een giveaway gedaan en nu krijgt ze dan iets van jou, super toch? Lieve groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met je prachtige prijs Anneke, veel plezier ermee! En Miranda bedankt voor het mee mogen doen! Liefs en nog een fijne zondag! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey, ik zag dat ik dit bericht zomaar heb gemist en hij stond nog in mijn sidebar, Anneke van harte gefeliciteerd en veel plezier met je mooie prijs, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen