donderdag 24 april 2014

Vintage vouwkaartje / folded card....and Keukenhof

Hi hi lieve mensen. Wat leuk om weer wat nieuwe gezichten aan de zijkant van mijn bloggie te mogen zien. Zo gezellig...hoe meer zielen hoe meer vreugd... Ik heb ook weer zitten genieten van al jullie reacties, heerlijk en jullie weten het hé, ook tips zijn van harte welkom. Waar ik nog meer veel plezier aan beleefd heb was aan de paasdagen. Eerste paasdag heb ik deze kaart gemaakt,
Hi dear people, nice of you to drop by. First easterday I spent my time with making this tiny folded card. It was on my "want-to-do-list" for quite a while...
dit vouwmodelletje stond al lang op mijn lijstje om te maken en nu ik hem eenmaal gemaakt heb zal dit modelletje wel vaker voorbij komen...;)
Wat lastig om goed te fotograferen dus "hak"ik hem even in stukjes...aaahhhh...;) Ik heb heerlijk zitten schuiven met spulletjes. Alle randjes beinkt met distressinkt. Dit is het middenstukje 7x7 dus klein ...dus heerlijk priegelen.
I had great fun making it, the middlepiece is only 7x7 cm, so I had to fumble a little with the tiny pieces to decorate this little card......
De linkerkant.......
The leftside....
en aan de rechterkant een kantje met charm als extraatje bij de mooie vintage plaatjes.
Als het kaartje opgevouwen in de envelop gaat meet het 10x10 cm.
and at the rightside some lace and a charm....
Verder zijn we tweede paasdag door onze dochters uitgenodigd voor een dagje Keukenhof en uit eten. Dit omdat mijn mannetje en ik binnenkort 25 jaar getrouwd zijn en de jongste dan voor een stage van 5 maanden (!!!!) in Malaga is.....
Eastermonday we went to the Keukenhof in Lisse (Netherland). It was a gift to us from our daughters. In May my husband and I are married for 25 years and because the youngest is then on internship in Malaga they took us now.
we hebben genoten.........
so beautiful...lots of flowers and the scent was gorgeous.
prachtig...we waren er nog nooit geweest........
Leuk dat jullie weer even langs kwamen, tot ziens in blogland, lieve groetjes Miranda
That's all, have a nice day and see you in blogland, greetings Miranda

*kaartkarton-papicolor,   *distressinkt-vintage photo,    *nestabilities-fleur de lis squares   *papierblokje-prima marketing-delight (ook de plaatjes),    *kant,   *plakpareltjes,   *charm   *hoekje,swirl,vlindertjes-dutch doobadoo 

41 opmerkingen:

  1. Een prachtige en zo sfeervolle kaart ...
    eentje om te laten staan in een brocante interieur ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend kaartje, en wat leuk een dagje met je dochters naar de Keukenhof ik ben er ook nooit geweest.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Miranda! Een prachtig model inderdaad en zo prachtig afgewerkt! Net zoals Ghea ben ik ook nog nooit naar de keukenhof geweest maar het lijkt me ook echt prachtig! Fijn dat jullie zo lekker met elkaar hebben genoten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi
    Wat een super mooie kaart is het weer .
    Prachtig gemaakt .
    Ja mooi hè de keukenhof ik woon er naast ha ha .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart.
    Leuk is de keukenhof he?
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, leuk modelletje.
    Hihi ik ben ook nog nooit op de Keukenhof geweest maar lijkt me prachtig!!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is weer schitterend Miranda, ik vind hem supermooi. En wat lief van jullie dochters, dat ziet er supergezellig uit, top dat jullie ervan hebben genoten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie en kunstige kaart Miranda, zoiets zul je bij mij dus echt noooooooooooit zien want ik krijg het al warm als ik er naar kijk *lol*!! Wat een leuke traktatie van de meisjes, dit jaar is het er werkelijk super mooi! dankzij het stralende weer. Ik dacht echt dat je aan huis gekluisterd was, gelukkig niet dus, super fijn!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor Irene, ben ook weer aan het werk hoor, we zullen dooorgaaan......hihi

      Verwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Miranda, ontzettend leuk model en heel mooi versierd.
    Ik woon niet ver bij de Keukenhof vandaan, maar ben er ook maar 2 keer geweest in mijn hele leven en dat is al jaren geleden. Maar ik geniet wel van de bloeiende bollenvelden, dat blijft ook prachtig.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, super mooi modelletje! Ziet er kunstig uit hoor. Mooie foto van jou samen met je dochters!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, Mooie foto van jou met je dochters!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Miranda,
    wat een supper mooie vouwkaart
    en hele mooie foto van jou en dochters tussen al die mooie bloemen
    fijne avond
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miranda,
    Wat een mooie foto's van de Keukenhof, ik ben er ook nog nooit geweest, de foto van jou met de meiden is super..Dit model kaartje heb ik ook wel eens gemaakt, is leuk om te versieren, heel mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 3 prachtige dames midden tussen de bloemen! Jullie zien er allemaal even stralend uit! Erg gaaf kaartje is dit Miranda, die vintage-sfeer is natuurlijk top met al die mooie details erbij en het modelletje enig! Lieve groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart.Leuk model is het.Lief dat jullie dochters jullie zo verwend hebben.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Miranda, heel leuk model en prachtig vintage. Wat is de Keukenhof momenteel toch weer prachtig. Fijn dat jullie een dagje samen met de dochters op pad mochten. Alvast gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart is dit zeg, prachtig gemaakt (model lijkt me wel lastig maken). Leuke foto's van de keukenhof.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi en erg leuk dit model prachtig wat fijn dat jullie zo genoten hebben groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Miranda,
    Wat een schitterende kaart en hij lijkt veel groter dan ie is...handig de maten erbij...en wat grappig dit formaat, maar idd. wel priegelen,
    En wat leuk met z'n allen naar de keukenhof, ben ik ook nog nooit geweest...errug...maar van iedereen hoor je dat he prachtig is! Maar wij zien hier al zoveel tulpen velden, komt misschien daar wel door. Het etentje was ook vast heerlijk, super zo'n dagje uit en alvast van harte Gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een beauty! Het is een mooi, gedetailleerd kaartje!
    De bloemenfoto's zien er ook prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk uitje hebben jullie gehad! Prachtig al die bloeiende tulpen.
    Je hebt ook een prachtig kaartje gemaakt. Ik heb de foto's weer even vergroot dan kun je de details zo mooi zien. Het ziet er super ingewikkeld uit. Het zijn kleine kunstwerkjes.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend deze diamond fold kaart want zo heet deze volgens mij....ja, ik heb hem ook opgeslagen en al eens geprobeerd te maken van te dun papier dus dat werd niks hartstikke scheef haha.
    Dit is dus helemaal mijn smaak, prachtig de vintage stijl, super. Mooi plaatje!
    Leuke zij paneeltjes ook!
    Wat een leuk cadeautje heb je van je dochters gehad, ze lijken op je hoor, mooie foto's!
    Ik ben ook nog nooit in de keukenhof geweest, is denk ik zeker prachtig!
    Geniet van het weekend!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Miranda
    Wow jij bent ook al verwend met de paasdagen,wat een mooie familie, jullie staan er prachtig op.
    Dan even een compliment geven op je prachtige vouwkaart, super gaaf gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie en bijzondere kaart! Wat een mooie foto's van de keukenhof! Lijkt me echt schitterend!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, wat een fantastische creatie is dit, de kleuren en het model, geweldig mooi, echt leuk gedaan.
    Wat een leuke foto en wat een mooi "stel" zijn jullie zeg, je ziet jullie stralen. Wat een geweldig cadeau hebben jullie gekregen zeg en hoe leuk is het dan om daar ook een foto van te maken.Spannend dat je dochter voor 5 maanden naar Malaga gaat voor stage, tja, kleine meisjes worden groot....
    Alvast een heel fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie creatie!! Mooie details en model!
    Dat ziet er super gezellig uit in keukenhof! Mooi hoor, de bloemen maar ook je dochters!! Leuk cadeau van je dochters
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een super mooie kaart en wat een leuk model! keukenhof ziet er ook mooi uit en wat een mooie foto! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Miranda
    Wat een gaaf modelletje is dit prachtige kaartje. Het ziet er wel heel ingewikkeld uit om te maken......misschien kom ik wel bij je op cursus om er ook één te maken hihihi.
    En wat is dit een prachtige foto van drie stralende meiden.
    Geniet van je weekend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtig kaartje en dat modelletje...schitterend!!1

    wat een leuk foto's

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kaart Miranda en een geweldig gaaf en mooi model. Ziet er ingewikkeld uit.
    Ik zie dat jullie enorm genoten hebben in het Keukenhof. Wat een superlief kado van de meiden zeg! Enne...........een prachtig stel zijn jullie!!
    Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Miranda, deze is weer helemaal top! Wat een superleuk model is het! Ik ga eens even uitzoeken hoe het precies zit.
    Voor heel wat gelegenheden erg leuk.
    Lief dat jullie door de dochters zijn uitgenodigd. Ik ben 1 keer met mijn schoonmoeder in de Keukenhof geweest. Mooi!!
    Fijn weekend.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig , wat heb je een ontzettend mooie kaart gemaakt. Alles is tot in de puntjes afgewerkt, súper! En wat super mooi in de Keukenhof!Fijn weekend, lieve groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart Miranda. En zoveel leuke en mooie details. Echt super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart en gave foto's echt hollands
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Miranda. Wat een prachtige kaart. Je foto's van de keukenhof zien er gezellig uit. Het zal er wel heel erg mooi geweest zijn met al die mooie bloeiende bloemen. Zon erbij, kleuren....... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schitterende kaart!

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat Leuk dat jullie daar geweest zijn. Ik ben er ook nog niet geweest, komt er ook nog wel een keer van, hoop ik. Je gevouwen kaart is prachtig! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Miranda,

    Je kaart ziet er super mooi uit en wat een prachtige dochters heb je en wat lief dat ze jullie zo'n leuke dag hebben gegeven.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik zie nu pas je prachtige kaart! Erg mooi gemaakt Miranda.
    Enne, we hadden elkaar wel tegen kunnen komen bij de Keukenhof want ook wij waren er na heel lange tijd weer eens naar toe gegaan. Wat een bloemenparadijs!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen