dinsdag 3 juni 2014

Kennen jullie deze nog...? / Do you remember these....

Hoi, hoi goedemorgen allemaal. Wat een leuke reacties allemaal op het resultaat van de uitdaging tussen Danoesja en mij. Ik heb het canvas een mooi plaatsje gegeven en het went al een beetje  ;p
Nu weer iets héél anders, kennen jullie deze nog...???..
Goodmorning dear people. Do you remember these corners....???
Ik heb weer eens tussen mijn oudere hobbymaterialen zitten struinen en heb de lichtbak weer eens op tafel gezet om te embossen met de hand, uitsnedes doen met de hand, prikken en borduren...jaja het echte handwerk kwam om de hoek kijken...hihi.
I was browsing trough my older craftsupplies and found these cornerdie. I embossed by hand, cut by hand, pierced by hand and embroided...yeah it was old fashioned handycraft, hihi
Herkennen jullie het dp? Dat was over van de kaart waar Tilda met haar tulp liep te sjouwen. Dit engeltje pakt het iets subtieler aan....
Een fijn randje kant langs de boven- en onderzijde. Rondom het elfje wat gele chalk en de pearlpen gebruikt. Twee vlindertjes van Dutch Doobadoo komen ook een kijkje nemen....
Some fine lace, a little bow with brad. Around the elf some yellow chalk and little dots made with the pearlpen. Two little butterflies from Dutch Doobadoo.
Ook de binnenzijde van de kaart nog wat gedecoreerd....
Het was best weer eens leuk om alles met de hand te doen maar het "kost" beduidend meer tijd, gelukkig maakt dat bij het hobbieën niet uit.
En struinen jullie nog wel eens door je oudere spulletjes..??
I decorated the inside of the card too. It takes a little more time but it was fun to do everything by hand. And you..do you browse sometimes trough your older goodies too?

Leuk dat je even langs kwam, tot blogs en lieve groetjes Miranda
Thanks for dropping by, see you in blogland, greetings Miranda

37 opmerkingen:

  1. Nou, die extra tijd die het handwerk kostte is supergoed besteedt zeg. Wat een prachtige kaart is het geworden. Leuk om zulke gouwe-ouwe weer eens te gebruiken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.Ja handwerk kost tijd maar je hebt er wel wat moois voor.
    Schitterend!!!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje is het geworden, mooi borduurwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een mooi kaartje geworden zeg, zo fijntjes, prachtig gemaakt.
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart in lieve kleurtjes.
    Ik heb het laatste jaar geen malletjes of papier meer gekocht omdat ik weer helemaal in mijn borduur en haakmodem zit hihi lol tot het kaartenmaakvirus weer toeslaat natuurlijk en idd ga ik dan lekker met "oude" mallen aan de slag!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Wat een werk op het allemaal met de hand uit te snijden en te prikken.
    Fijne dag, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie kaart en een mooie kleuren combinatie. alles pas goed samen
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh ja wat ouderwets hè? Hihihi begrijp mij niet verkeerd hoor? Leuk om dit eens terug te zien waarbij het echt handwerk terugkomt . Heel fris kaartje mooi borduurtje en schattige afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook een sweetie Miranda :-) Ja joh, de oudjes doen het nog best hihi. Zonde om alles in de kast te laten liggen en alleen nog maar nieuw spul te gebruiken toch? Het meest " oude" hebben we tenslotte ook nog maar een of twee keer gebruikt :-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi miranda
    wat een leuke en mooie kaart en ja soms als ik loop te rommelen in mijn spullen kom je soms dingen tegen dat je zegt, HE? HEB IK DAT OOK NOG!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat prachtig het ziet er zo mooi uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miranda,
    Deze malletjes en andere had ik ook, maar allemaal weg gedaan, kan helaas niet meer door reuma...
    Maar jij hebt er een superschattig kaartje mee gemaakt en het plaatje is liefffffff
    groetjesAns

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaja die liggen hier ook in een oude doos tot stof te vergaan, maar jij hebt er weer iets prachtigs van gemaakt. Toppie.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Miranda
    En of ik tussen mijn spulletjes striun, ik heb een kaart voor de Fadengrafik gemaakt, die komt er in augustus ergens op, daar heb ik ook op mijn lightpad geëmbosd met de hand, toen geprikt en geborduurd, toch vind ik het wel wat hebben als je er wat meer moeite voor moet doen.
    Zie ook jou schitterende kaart, nooit je spulletjes weg doen hoor, later krijg je spijt.
    Ik vind je kaart schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart.Wel veel werk maar het resultaat is wel heel mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Miranda wat een prachtig kaartje ...
    Leuk zo oe oude malletjes weer te zien verschijnen. Ik denk dat ik ook weer eens gaan snuffelen .... Tof idee !
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Miranda,
      wat een supper mooie kaart
      heel knap werk
      zo zie je met oude spulletjes kan je hele mooie kaarten maken
      vind hem heel mooi !!
      lieve groetjes martine

      Verwijderen
  19. Hoi Miranda,
    wat een gave kaart Goed dat je zegt dat het deze keer echt handwerk is! Ik heb dat nooit gedaan, embossen met de hand... Mar zoals je zegt: bij een hobby maakt tijd niet uit.
    Ik vind ook wel eens iets ouds, is zo leuk, herinneringen komen dan weer boven aan een tijd die allang weer voorbij is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig handwerk Miranda! Net zoals de kaart! Vind 'm echt supermooi! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wauw, al dat prachtige borduurwerk...wat mooi zeg! En wat zal daar veel tijd in zijn gaan zitten! Maar het resultaat is dan ook onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel lief is je kaartje! En ja hoor, het malletje komt bekend voor. Ik heb heel veel embost met de lichtbak. Daarna alles met de hand uitsnijden... Wat dat betreft zijn we wel vooruit gegaan met onze stansmachines.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Soms is het inderdaad leuk weer eens door de oude spullen te struinen en daar mee aan de gang te gaan. Het resultaat mag er zijn! Ook je HOME uitdaging is prachtig geworden.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart met heel wat uurtje werk ...ennu ik ken ze niet echt hoor hihihihih
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw prachtig Miranda, en het is idd af en toe weer kei leuk om dat oude spul van zolder te halen. Ook het plaatje is zooo lief.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi het handwerk! Prachtig gedaan Miranda!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is die schitterend geworden Miranda, een supermooie kaart heb je gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schatje en wat fijntjes allemaal. Mooi gedaan. Oude spulletjes gebruiken? Weet je waar ik helemaal vanaf ben? Van al die glimmende stickertjes en sierrandjes. Ooit nog gebruiken? Nou weet het niet. Haa
    Ha. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart! Leuk is dat als je weer iets tegenkomt wat er al een tijd ligt en ineens maak je er zo'n pracht van een kaart van! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, wat kun jij goed handwerk verrichten Miranda! Heel erg gaaf gedaan en een erg leuke kaart. Ik heb dat nooit gedaan met een lichtbak...zo lang ben ik nog niet bezig :-). Maar zoals ik zie, is het zeker de moeite waard om tussen 'oudere' spulletjes te snuffelen. Ik heb laatst een paar dozen vol spullen van mijn moeder gekregen, zij deed dit ook maar woont nu in een zorgcentrum en kan het nu niet meer. Misschien ga ik eens tussen háár 'oudere' spulletjes snuffelen. Je kunt er de prachtigste kaarten mee maken, kijk maar naar jouw kaart!
    Lieve groetjes en nog een fijne dag, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zeker ken ik die nog. Het blijft ook mooi om ze te gebruiken. Ik heb nog wel eens dat ik ze gewoon door de machine haal en dan heb je nog een extra embosrand eromheen en dan kan je zie uitknippen. Heb er van de week toevallig ook mee gewerkt, die zal je vast wel binnenkort op mijn blog zien verschijnen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou daar zullen idd heel wat uurtjes handwerk in zitten!!! Maar wat heb je dit prachtig gedaan !!!
    Ik ben bezig een eigen knutselplek in te richten en ja dan kom ik ook regelmatig oude spulletjes tegen.....zo leuk!!!
    Fijne dag, liefs Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig om deze 'oude' techniek weer te zien Miranda! Eigenlijk waren we 'vroeger' toch veel meer aan de freubel met al ons prik- knip- en plakwerk hè? Nu is het maar wat makkelijk met al die prachtige stansen! Hoe dan ook, jouw kaartje is weer een lieffie! Helemaal leuk! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hi Miranda, absolutely beautiful card design, these corners are new to me, love your gorgeous stitching and image.
    hugs pam

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk om zo bezig te zijn met je wat oudere voorraad! Het resultaat mag er zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen