donderdag 16 oktober 2014

Touw in kerstsfeer.../ Rope for christmas...

Hallo lieve mensen..dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost. Inmiddels is het weer hier helemaal omgeslagen dus wordt er weer meer tijd binnen doorgebracht. Lekker freubelen...
Deze kaart ontstond toevallig....
Hello dear people, thanks so much for your comments about my last post. This card was made thanks to cleaning up...
Ik was mijn knutselplekkie aan het opruimen en toen zat er een stukje touw aan een chipboard kerstboom geplakt en ik dacht....heee, da's een leuk idee, et voilà..Ik heb allemaal touwtjes naast elkaar vastgelijmd en de stam wit geverfd. Grappig toch?
A little piece of rope was sticked to a cardboard xmastree and I thought...hee, nice idea, et voilà. I glued pieces of rope next to eachother and painted the tree-trunk white. Funny don't you think?
Have a nice day....greetings Miranda
Fijne dag en lieve groetjes Miranda

*stempel-enchanted christmas-hot off the press,     *borderpons-Martha Stewart,     *witte gelpen, witte acrylverf, touw, kartonnen vorm

33 opmerkingen:

  1. Wat een werk maar heel leuk.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Miranda,

    Dat is een heel mooi kerst kaartje ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. `Hoi Hoi
    Ha ha ja zo kom je op ideeën.
    Super leuk bedacht en het ziet er ook nog erg mooi uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg en wat een leuk effect zo met dat touw, zeker weer de moeite waard om te onthouden. Ik vind het wel weer lekker dat het weer iets minder word, de kachel aan, kop thee en freubelen maar....knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ideetje, Miranda, mooi afgewerkt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOOh dat is me toch leuk Miranda, zulke toevalligheden mogen wel vaker ontstaan zou ik zeggen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en netjes afgewerkt met de touwtjes ...
    Dit is een originele creatie geworden ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi MiIranda. Dit is heel erg mooi met de touwtjes! leuk afgewerkt. Super bedacht. Lekker stoer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje, ik heb nog een klosje groen jutegaren . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf effect. Super leuke kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan Miranda, wat een supermooi resultaat heeft jouw creatieve brein opgeleverd! Prachtig hoe je het hebt afgestyled (is dat een woord? hihi). Misschien moet ik mijn knutselplekkie ook maar eens opruimen, in de hoop dat mijn brein ook eens gaat werken haha!
    Lieve groetjes en nog een fijne dag, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Miranda,
    Sorry, maar door omstandigheden heb ik lang niet gereageerd, maar heb nu genoten van al je creatie's.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk idee.Zo raak je wel spulletjes kwijt die er al langer hadden gehangen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke ideeën tijdens het opruimen, soms kan het zo makkelijk zijn en dat het dan ook nog erg goed uitpakt. Geweldig leuk kaartje.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk gedaan Miranda. Vroeger deed ik dat met de kinderen met draadjes wol. Voor aan pakjes met 5 dec. Maar dan met een mijter ipv kerstboom. Zo zie je alles komt terug. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt leuke geworden, die touwtjesboom ziet er keimooi uit..ook grappig het touwtje aan de zijkant,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuk en gaaf idee zo met dat touwtje gedaan zo word de kaart wel heel apart en mooi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zeg die touwtjes zo!!!! Vind hem erg mooi!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is erg leuk zo Miranda, je kerstboom! Wel een priegelwerk hè, om dat touw zo precies te lijmen, maar dat is jou supergoed afgegaan! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Miranda,
    Wat een leuke ideetjes heb jij toch ... ik vind het prachtig !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een grappig idee, al was het bij toeval. Ook je vorige creaties zijn weer prachtig, veel leuke details op je Halloweenkaart ook.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Miranda
    Wat een super idee om een kerstkaart te maken met een stukje touw, zo zie je maar je hoeft niets weg te gooien als je dat niet wilt, ik vind dit zo gaaf bedacht.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk idee Miranda. De hoekjes maken het helemaal mooi af!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. looove the jute Christmas tree...genial...Lovely card Miranda!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ben benieuwd wat ik ga tegenkomen als ik hier ga opruimen. Je kaart is idd geweldig en leuk hoe een idee kan ontstaan.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat heb je leuk gedaan, als je inspiratieloos bent....gewoon je knutselplekkie opruimen:)
    Fijn weekend,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een bijzonder creatief idee! Superleuk uitgevoerd ook! Mijn kleine man is in de auto nog in slaap gevallen en nu breekt hij boven de tent af omdat hij niet wil slapen haha ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuk idee de touwkerstboom, je hebt er een mooie kaart meegemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Miranda,
    wat een leuk verhaal over het ontstaan van de kaart! Het heeft dus toch zin om af toe op te ruimen ;-)
    Heel leuk met dat touw!
    En de rand erbij is ook mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supertof kaartje Miranda! Leuk idee om je kerstboom in touw te wikkelen! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo zeg wie opruimt krijgt dus inspiratie....moet ik heel vlug eens gaan doen dan haha.
    Erg mooi dit kerstboompje met touw, zo creatief bedacht!
    Zo heb je weer een kerstkaartje klaar en ik moet nog beginnen waaah.
    Ik lees weer even bij....maar dat heb je denk ik al begrepen...

    BeantwoordenVerwijderen