donderdag 21 mei 2015

In mei leggen alle vogels een ei...../ In may all birds lay an egg....

Hallo lieve medeblogsters, mijn moeder was erg enthousiast over het doosje dus daar hadden jullie gelijk in ;p. Vandaag een kaart die ik eerst had gemaakt voor de  challenge van Addicted To Stamps Challengeblog. De challenge was "vogels en / of eieren".....Ik moet dan steeds denken aan het rijmpje:"in mei leggen alle vogels een ei, behalve de koekoek en de spriet die leggen in de meimaand niet ;o "..

Hello dear blogsters, my mother was very happy with her box so you were right ;) This card did I make for the challenge at ATSC, birds and/or eggs.....

Een soortgelijke kaart stond in het Craftstamper magazine van augustus 2011.
Gewoon met distress inktpads eerst horizontaal en daarna verticaal vegen. Alles is gestempeld met Archival inkt in de kleur sepia.

I saw a similar card at the Craftstamper magazine August 2011.... Just swipe with distress inkpads in two different colours on your paper. First horizontal and then vertical. I stamped with Archival ink sepia.
Deze tekst sprak me erg aan en is aangeschaft tijdens de laatste Art Specially stempelbeurs, samen met het vliegende vogeltje.

The sentiment says:" a bird follows his feeling. He finds his way without any sorrow. He doesn't expect a thing, but lives. His day doesn't know tomorrow."

 De fotohoekjes zijn van de Hema. Het woord "groetjes" is apart gestempeld, uitgesneden en licht verhoogd opgeplakt.
Er zijn deze keer maar weinig deelnemers aan de challenge dus wil je nog een kansje wagen...kan nog tot en met zaterdag. Dus heb je dp met vogeltjes ( en dan een tekststempel erop of zo ;p), of stempeltjes met vogeltjes doe dan gezellig mee....

If you want to join the challenge, you have untill saturdaynight...
Greetings Miranda

Fijne pinksterdagen.......
Lieve groetjes Miranda

*distress ink: shabby shutters, peeled paint, tumbled glass,    *archival inkt-sepia,    *fotohoekjes-Hema,    *stempel tekst en vliegende vogel-Different Colors,    * stempel groetjes- Eline's words-Marianne Design EC 0147,     *stempel nest en zittende vogel-Crafty Secrets,     *stempel tak-Hero Arts CL182

30 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Alles past zo mooi bij elkaar. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda Wat een leuke stempels en heel mooi met deze achtergrond. Hele leuke kleuren en de tekst is erg mooi. Het is een heel schattig kaartje geworden met deze vogeltjes. Fijne pinksterdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dit is een prachtig kaartje, mooie kleuren en geweldige stempelafdrukken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een bijzonder mooi kaartje ...
    Met een prachtige tekst ...
    Fijne donderdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Miranda, en wat een mooie tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi ik moet wel lachen hoor Miranda want toen ik de titel van je bericht las moest ik er ook meteen aan denken ;) Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Prachtig hoe je gespeeld hebt met het inkt en de tekst ... helemaal waar! Waren we maar vogels haha :p
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    wat een prachtig kaartje heb je gestempeld. Die fotohoekjes heb ik gisteren ook gekocht. Kwam ze tegen bij de HEMA. En alles wat kraft is moet mee. Dus ook deze hoekjes. Wat je tekst betreft.....ik zou wel een vogel willen zijn. Gewoon eens een keer niet hoeven denken over de dag van morgen.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt zeg! Ik geloof dat ik ook nog even naar de hema moet;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi miranda
    echt mooi ziet deze kaart eruit en zeker met die mooie passende tekst, ga kijken of ik stempels heb met vogeltjes om misschien nog iets te kunnen brouwen hihi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!! Wat ontzettend mooi en die tekst.......echt supergaaf!! En wat een idee om met je inkpad te vegen over het papier. Ziet er echt supers uit!! Leuke hoekjes ook!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo simpel gemaakt Miranda...en zo'n groots effect!
    Prachtig geheel en zo gaaf!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Miranda,

    Wat een mooie stempeltechniek. Leuke tekststempel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miranda,
    echt heel leuk ! ik vind je achtergrondje mooi, de tekst is super, leuk vogeltje, echt een lentekaartje, erg mooi gemaakt
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Miranda
    Ik dacht al waar blijft dat kaartje nu want ik was zo nieuwsgierig hihihi.
    Het is een prachtige kaart, de achtergrond is heel mooi gemaakt zo en je vogeltje en die mooie tekst maken het helemaal af.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Miranda ... wow meisje super kaartje weer ... wat een prachtige tekststempel (ik ben er helemaal weg van ...) De gebruikte kleurtjes zijn ook super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda,
    wat een bijzonder mooi kaartje heb je gemaakt zeg. De tekststempel is heel mooi!! Wow...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi je kaartje Miranda....leuk met die achtergrondkleurtjes en ook die tekst vind ik geweldig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart. Leuk idee met de distress inkt.
    Je nieuwe stempel vind ik ook erg mooi.Leuke tekst staat er op.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige stempelkaart Miranda, mooie kleuren gebruikt. En dan dat rijmpje.........konden wij ook maar zo zorgeloos leven, al was het maar voor 1 week, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een superschattig kaartje, lieffs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gewoon vegen... met een heel gaaf effect! Prachtig kaartje! Lieve groet, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dat prachtig geworden met de stempels ...Prachtig van kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Miranda , wat leuk dat jij mij een reactie gaf op mijn vogel kaartje . Die van jou is bijzonder en met dat mooie tekstje heel tof om te geven . Ik ga je volgen.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja , mijn kaartje is Cas maar ik ga toch ook deelnemen aan deze challenges , die jij vermeld. Dank je

      Verwijderen
  24. Wat super mooi gedaan met al deze stemples! En de kleurencombi is ook super. Echt een keer wat anders he.

    Fijne Pinksteren!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart, mooie kleurencombinatie en een prachtige tekst.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk idee en mooie kleurtjes , super distresskaartje Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi Miranda,
    fijn dat je mijn blog hebt gevonden en welkom als volger!
    Natuurlijk ben ik ook wezen gluren op jou blog en ik zag werkelijk waar mooie dingen, dus ik ben ook jou volger geworden!
    Mooi is deze techniek met distressinkt, wil ik ook eens gaan proberen!
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi kaartje Miranda, ik vind deze stempeltechniek heel mooi.
    Bedankt voor de inspiratie hoor ;-)
    Fijne 2e pinksterdag toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie tekst die je gebruikt hebt.Leuke gestempelde kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen