woensdag 30 december 2015

Een héél leuk nieuwtje....

Hallo lieve mensen, zoals jullie misschien gemerkt hebben heb ik even een blogpauze ingelast maar achter de schermen staat er iets leuks op stapel ( vind ik...LOL).
Nicole heeft mij gevraagd of ik in het nieuwe jaar dt-lid wil zijn bij haar nieuw te starten challenge-blog. Natuurlijk heb ik volmondig JA gezegd....
Samen met een zeer getalenteerd groepje dames werken, wie wil dat nu niet?
We hopen op 3 januari te starten met onze eerste challenge maar je kunt nu al een kijkje nemen op....
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/ en jezelf als volger aanmelden om niets te hoeven missen...leuk toch???
Geniet van de laatste dag van 2015 en ik wens jullie een fijne, veilige jaarwisseling en tot 1 januari.
Lieve groetjes Miranda

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!
    Ga ff een kijkje nemen.
    Een gezellige jaarwisseling,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!
    Ga ff een kijkje nemen.
    Een gezellige jaarwisseling,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en een leuke tijd bij het nieuwe blog. Fijne jaarwisseling meis en tot in 2016.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Miranda, ik wilde al gelijk volger worden maar het werkt momenteel even niet, ik kom er nog op terug!! Fijne jaarwisseling en een heel gezond en vooral creatief 2016!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    gefeliciteerd en veel succes met het nieuwe challenge blog kijk al uit naar de eerste challenge ook een fijne jaarwisseling voor jou en je gezin en een gezond 2016 en een creatief jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk Miranda.
    Heb me al gelijk aangemeld als volger.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, Miranda. Gefeliciteerd en ook jij een fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Miranda! Gaaf een nieuw Challenge blog erbij! Veel succes maar vooral plezier samen met het nieuwe DT...ik kijk er naar uit!
    Een goede jaarwisseling en eeh heel mooi Nieuw jaar!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker een leuk nieuwtje en gefeliciteerd. Ze hebben een goede gevraagd vind ik.
    Ga me gelijk aanmelden. Valt er altijd wat te leren nietwaar?
    Ook jij de beste creatieve wensen voor 2016.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met het nieuwe blog Miranda ! Ik ben al volger geworden en kijk met volle verwachting uit naar de eerste post! Heel veel succes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda,
    wat leuk dat je in het DT zit van het nieuwe blog, dat wordt vast heel leuk en gezellig met deze dames..
    Wens je een fijne jaarwisseling,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulation on you DT position Miranda.

    Happy New Year and a very healthy and creative 2016.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd en veel sucses fijne jaarwisseling groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waanzinnig leuk nieuws Miranda! Gefeliciteerd met jouw nieuwe DT schap! Ik begrijp heel goed dat Nicole jou heeft gevraagd! Je maakt prachtige dingen! Ik heb mij aangemeld op het challenge blog en jullie team is ontzettend leuk :) Heel veel plezier in het team en natuurlijk heel veel knutselplezier :)
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eerst natuurlijk even een reactie op dit gave bericht!
    Super dat je o.a. Samen met Danoesja in een nieuw dt team zit!
    Ik las het al op facebook en ga me natuurlijk dadelijk even aanmelden!
    Ik vind challenges altijd leuk, soms past het niet bij waar je mee bezig bent maar meestal probeer ik wel mee te doen leuk!
    Veel succes en plezier met je nieuwe uitdaging!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Miranda,
    van harte met je nieuwe DT-schap!!!
    veel succes er mee!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd SUPER.Zal een kijkje gaan nemen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen