dinsdag 15 mei 2018

Having a rrruff day...?

Hallo lieve allemaal, wat fijn dat mijn moederdagkaart met bloemen zo leuk ontvangen werd. Mijn moeder was er ook mee in haar nopjes en dat was natuurlijk waar ik hem voor maakte. Omdat mijn beide dochters in het buitenland waren (allebei in Londen) had Tim een moederdag-ontbijt besproken in een nabij gelegen hotel en ook mijn vader en moeder uitgenodigd (zijn moeder leeft niet meer). We hebben heerlijk zitten smikkelen ;P Wel een leuke kaart van de meiden gehad en een telefoontje.

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. My mother loved her card so I'm happy :P
The next card is made with the pattern from Facebookgroup Be Challenged.

Deze kaart is volgens het mei patroon van Facebookgroup Be Challenged gemaakt.


De leuke stempel pas van een koopjesrek op de  Art Specially gekocht. Ik ben dol op honden en hij sprong zo in mijn handen want ik ben ook dol op koopjes ;P
Aan de binnenkant van de kaart bemoedigende teksten gestempeld.....

I bought this cute stamps recently on a stamp-event. This stamp was at sale so it jumped straight into my hands..LOL.
At the inside I stamped some uplifting sentiments...


Zo is hij half open....Het flapje aan de bovenkant blijft mooi gesloten als het achter de bloemen gestoken wordt.

The card stays closed by inserting the little card behind the flowers. This way it looks half opened.


En zo helemaal... Altijd leuk om te gebruiken als ik iemand een hart onder de riem wil steken.

And this way the card looks when it's totally open. Always a handy card to cheer someone up.
Thanks for dropping by, see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stempel-Inkadinkado 97620 dogs,     *teksten binnenkant-Studio Light-Flower delight-FD95,     *papier-rest

29 opmerkingen:

  1. Wát een super koopje heb je op de kop getikt met deze enige stempel én teksten! Het is een enige kaart Miranda!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! En zo'n hond vind ik ook wel leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefde kreeg jij voor moederdag joh.

    Grappige kaart hoor zeg.
    Ik hou ook van koopjes, zeker als ze zo leuk zijn.
    En ik hou van woordgrapjes.....dus deze kaart is helemáál mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappige kaart en heel leuk model, groetjes ada

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had je toch nog een geslaagde Moederdag Miranda!!!
    En als hondenliefhebster kon dit koopje natuurlijk niet laten gaan! Je kaartje is grappig met de mooie teksten.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, grappige kaart Miranda.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten heb je gemaakt. Bloemen op Moederdag altijd mooi hè? Mij ouders hebben in twee weken daarvoor hun trouwdag. Lees bloemen. En dan met Moederdag weer. Een mooie bloemenzee buiten bij hen, mijn moeder geniet daar zo van, en wij maar water geven.... want dat doet e niet meer. Deze is ook mooi, ik wil nog proberen dit te maken want ik ben nu ook lid van die groep. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super, wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Logisch dat de stempel van de hond in je handen is gesprongen, wat een gave ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Koopjes zijn altijd leuk of dit voor de hobby of kleding is. Gek genoeg ben ik hiermee altijd blijer dan wanneer ik het volle pond betaal. Prachtige kaart gemaakt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een super kaart gemaakt met je koopjes. Met deze leuke kaart lukt het vast om iemand een hart onder de riem te steken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldig koopje, deze stempel!! Super leuk is ie. Fijn dat je op Moederdag toch nog verwend bent ook al waren je dochters niet in de buurt. Goed idee van Tim! En leuk van de meiden dat ze je met een telefoontje en kaartje niet vergeten zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk model, mooie kleurtjes. Dat stempel heb ik gemist maar gelukkig was er nog veel ander moois . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enige stempel, ik hou van honden en de stempels ervan! Heel gaaf kaartje, toffe kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is wel een erg leuke stempel, geen wonder dat ie in je armen sprong! En je maakte er zo'n leuke fleurige kaart mee!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooo wat gaaf is deze kaart!! Ik vind hem helemaal geweldig.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha...ik weet nog dat we bij het uitverkooprek stonden. Ik kon niks verzinnen met de stempels maar jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Laura zijn zondag wezen wandelen en foto's gemaakt. Daarna heeft ze me getrakteerd op een borrel bij haar nieuwe werk. Dat zijn van die momentjes die je moet koesteren. Aangezien haar plannen om naar Australië te gaan, steeds dichterbij komen.

    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, een moederdagontbijtje!
    Wat een gave stempel van die hond! Je hebt er een geweldig leuke kaart mee gemaakt en hij komt vast een keer van pas om iemand een hart onder de riem te steken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super je kaart, geweldig leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk model is dit. Mooie kaart Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Miranda
    Wat een leukerd deze kaart en zo leuk als je een koopje kan scoren heel mooi vind ik de sluiting van deze kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart! Leuke hondenstempel, koopjes zijn nooit weg.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke stempel en je hebt er een superleuke kaart mee gemaakt, leuk model ook en ook de teksten binnen in de kaart zijn leuk. Jammer dat je dochters er niet waren, maar je had toch een leuke dag,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaartje is echt super Miranda! Zo leuk!
    Wat fijn dat jullie zo hebben kunnen smikkelen met Moederdag! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een geweldig leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk en lief idee om een Moederdag-ontbijt te bespreken. Leuke kaart zeg, kan me voorstellen als je zo gek bent op honden zoals jij die stempel moest hebben ;-). Dat heb ik met cavia's, ik heb eindelijk nu een sheet met cavia stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een super leuke kaart is dit Miranda...het is er zeker aan te zien dat een honden-fan bent..En fijn dat moederdag zo gezellig was ondanks dat je dochters er niet bij waren...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fabulous card Miranda, cute image and love the colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen